I boxen finns för närvarande följande träningspass: 

Wod

WOD är en förkortning på Workout of the day. Det är vårt grundläggande pass. Detta pass är planerat av våra instruktörer och är anpassat just för din nivå.

Skill
Här tränar vi bara på teknik och styrka inför någon övning. Dessa pass bör alla gå på för hitta bättre teknik och styrka, ny som erfaren.

Oly
Olympiskalyft (skivstång) pass. Här kör vi oftast bara med skivstång hela passet. Tex Snatch, Deadlift, Clean & Jerk och alla övningar som innehåller skivstång. Här kan alla gå på dessa passen, man tränar efter sin egen förmåga precis som på alla våra pass.


Fun Friday
Precis som det hörs :) kom till boxen och svettas och ha kul..!!

JP Kids
Uppvärmning, teknik, styrka, kondition, WOD och lek på många olika sätt som varierar träningen så det blir skoj och utmanande på rätt sätt för barnen.

RomWod / Mobility
RomWod är en programmering vi kör etfer. Liknande Yinyoga 
 Med passiva positioner med en lätt, mjuk stretch, utförda i stillhet och medveten närvaro. Varje position hålls i ca 3-5 minuter vilket ger oss tid att även lugna sinnet. Vi vill komma åt kroppens fascia, bindväv, istället för musklerna. Detta uppnås genom att inte gå så djupt i stretchen och hålla positionen en längre stund. Stort fokus ligger på området runt höfter och ländrygg. Dessa är särskilt rika på bindväv och lagrar enligt yogafilosofin mycket fysiska såväl som emotionella spänningar.

Mobility är med foamroller, lacrossbollar och stretching.


Bamse Klubben
Ett tuffare pass på 90 min för de som tävlar eller har i tankarna på att tävla eller bara träna hårdare och intensivare. Man bör ha koll på de flesta rörelser och övningar, men behöver inte kunna utföra allt. 

Functional Bodybuilding
Funktionell styrketräning

Gratis prova på
Är du intresserad av att testa på . Vi erbjuder dig mer än två pass för dig som vill testa.  

Hör av dig till oss så bokar vi in dig på ett pass och anpassar det efter just din förmåga och kunskap, precis som vi gör med alla andra våra medlemmar.